Одоо байгаа халамжийн, групын тэтгэмж нь амьдралд хүрэлцэхгүй байгаа.Тиймээс ам долларыг харгалзан үзэж доод хэмжээг нь 105-110 ам доллартай тэнцүү болгож өгнө үү.
Дорнод аймгийн Матад, Халхгол сумдын нутагт үйл ажиллагаа явуулж буй “Петрочайна Дачин Тамсаг” компанийн Монгол Улсын Засгийн газартай хийсэн “Газрын тосны бүтээгдэхүүн хуваах гэрээ”-г шинэчлэн найруулах, Монголын ард түмэнд хүртээх өгөөжийг 51 хувиар тогтоох, Газрын тосны тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах, ингэхдээ Газрын тосны бүтээгдэхүүн олборлолтоос Монголын ард түмэнд хүртээх өгөөжийг 51 хувиас доошгүй байхаар тусгах санал дэвшүүлж байна. Та бүхэн дэмжиж саналаа өгнө үү?
САЙН АРДЧИЛСАН ИРГЭДИЙН НЭГДСЭН НАМ, НАМЫН ДАРГА Б.ЖАГАРЫН ГАРГАЖ БУЙ ӨРГӨДӨЛ ГОМДОЛ: - ИПОТЕКИЙН ЖИЛИЙН 6 БОЛОН 8 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - БАНКНЫ ОРОН СУУЦНЫ ЖИЛИЙН 16-18 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - ЦАЛИН, ТЭТГЭВРИЙН ЖИЛИЙН 18-36 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - БИЗНЕСИЙН ЖИЛИЙН 20-48 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - ҮЛ ХӨДЛӨХ ЭД ХӨРӨНГӨ, АВТОМАШИН БАРЬЦААЛСАН ЖИЛИЙН 21-36 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЖИЛИЙН 24-48 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - БАРЬЦААЛАН ЗЭЭЛДҮҮЛЭХ ГАЗАР БУЮУ ЛОМБАРДНЫ ЖИЛИЙН 60-96 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ, - ӨДРИЙН ЗЭЭЛ САРЫН 60-300 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ, - ЦАХИМ ЗЭЭЛ ЖИЛИЙН 30-40 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ БАЙГАА НЬ ИРГЭД НИЙТЭЭРЭЭ ӨР, ЗЭЭЛ, МОНГОЛ БАНКНЫ ХАР ЖАГСААЛТАД ОРОХ ГОЛ ШАЛТГААН БОЛЖ БАЙНА. ИЙМД БҮХ ТӨРЛИЙН ЗЭЭЛИЙН ХҮҮГ ЖИЛИЙН 3 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ БОЛГОХ.
Авто замын түгжрэл ачаалалд хамгийн их нөлөө үзүүлж байгаа асуудал нь уулзвар, гарц зэрэг нэг түвшинд машин машинтай эсвэл явган зорчигчтой огтлолцож замын хөдөлгөөнд оролцож байгаа асуудал юм. Тиймээс 4 замын уулзваруудаас эхлэн шүүрэн замууд барьж өөр түвшинд хоорондоо огтлолцохгүй болгох шаардлагатай.. БНСУ -ын замыг судлан дууриалгаж хийх нь үр дүнтэй.
Нийгмийн даатгал надад зориулж цалингаас авч авч байгаа мөнгө. Тэтгэвэр авч чадалгүй нас барвал 2 сая төгрөг аваад бусад нь улсад шилждэг. Бид өөрсддөө зориулах энэ мөнгөө хаана яаж хадгалах нь бидний эрх
Сүүлийн үед Тендер зарлаж буй байгууллагууд бичиг баримтаа буруу бэлтгэсэн ТБОНӨХБАҮХАТХ болон Үнэлгээний хорооны ажиллах зарчмыг баримтлахгүй олон асуудал үүсэж байна.. Төрийн хяналт шалгалт хийгдсэн ч гарсан зөрчил дутагдал арилдаггүй тендер бэлтгэх гишүүд нь байнга солигдож байна. Тендерийн төсөвт өртгийг үндэслэлгүй тогтоосон байсан ч албаар мэдэхгүй өнгөрөөдөг асуудал их гарч байна. Үүнийг засаж журмын дагуу бэлтгээгүйгээс ямар ч хариуцлага тооцогдохгүй явсаар асуудал ихээр үүсэж байна.
суурин газрын гаднах замд цагт 80км байгаа орчин үеийн машины чадварт нийцэхгүй байна.
Жил бүр 8 их наяд төгрөг (2000 сургууль барих мөнгө) хүүхдийн 100 мянган төгрөгт зарцуулж байхаар жил бүр сургууль цэцэрлэгийн тоог нэмэгдүүлж багш нарын орон тоо, цалин нэмэгдүүлэх боломжтой
Даатгал бол албан журмын татвар биш! Өрсөлдөөний зарчимаар хөгждөг талбар байх ёстой. Тэгж байж даатгуулагч өөрт хэрэгтэй үйлчилгээгээ тухай бүрт нь авч чаддаг болно. Та энэний үр шимийг хэзээ ч хүртэхгүй. Та өвдвөл улс хариуцахгүй. Оюутан хүүхдүүд Таны зурагтай хайрцаг бариад төв талбайгаар алхана. Бид тэтгэвэр авахаасаа өмнө үхнэ. Ийм даатгалаар та яах юм?
Одоогийн Замын хөдөлгөөний дүрэмд: 4 замын уулзвараар хүүхдүүд, хүмүүст- “Ногоон гэрэлээр гарна” гэж заачихаад, яг ногоон гэрлээр гарах гэтэл бас баруун, мөн зүүн талаас машины ногоон гэрэл давхар асаад машинууд орж ирээд гарцан дээр хүн машин 2 давхцаад дайруулж амь насаараа хохироод байгаа тул, Үүнийг өөрчилж эхлээд дан ганц хүнд зориулан ногоон гэрэлээ асаагаад, дараа нь баруун, зүүн гар тийш эргэх машины ногоон гэрлийг асаадаг болгон өөрчлүүлмээр байна. Би олон удаа замын цагдаад хэлсэн боловч өөрчлөлт хийгдэхгүй бна.
Сүүлийн жилүүдэд сонгууль дуусаад элдэв хардалт их болсон. Ашиглхад хялбар шийдэл. Үр дүнд итгэл найдвар өндөр.
Иргэд НДШ сар бүр олсон орлогоосоо ХХОАТ, НДШ төлдөг. Ипотекийн зээлтэй иргэдийн ХХОАТ, НДШ-д төлдөг мөнгөнөөс нь орон сууцны ипотекийн зээлийг төлөх боломжтой болгох.